Hvad kan Better Booking?

I Better Booking er der gennemført over 17.000 bookinger, så vi ved, at systemet virker, som det skal.

Uanset hvor stor en restaurant du er, så har du adgang til samtlige funktioner i Better Booking. Vi har ikke låst funktioner eller moduler for brugerne, og derudover gør vi hele tiden platformen endnu bedre. Hvis en bruger har et ønske om en ny funktion, undersøger vi straks, hvordan vi kan skabe den funktion, så Better Booking bliver endnu bedre til lige netop deres behov.

Her kan du få et overblik over nogle af de mange ting, som Better Booking kan hjælpe dig med.

Vi skaber, de funktioner du ønsker i dit bookingsystem

Vi har selv udviklet Better Booking helt fra bunden af, og det er en stor fordel for dig.

Der er et væld af fede funktioner i Better Booking, men skulle der alligevel være en ekstra funktion, du godt kunne tænke dig. Så tag fat i os, så tager vi en snak om funktionen, hvorefter vi kan skabe den.

På den måde er vi sikre på, at vi kan gøre Better Booking til det mest optimale system til lige netop dig.

Brugervenligt interface

Vi har prioriteret, at Better Booking skal være så brugervenligt som muligt – både foran og bagved disken. Derfor har vi haft stor fokus på det visuelle, når du bruger platformen.

Der er altid kort vej til de væsentligste funktioner, og de væsentligste informationer kan du komme frem til med ganske få tryk.

Computer, tablet eller telefon - du vælger selv

Better Booking skal være så fed og brugervenlig en platform som muligt for lige netop dig.

Derfor er det selvfølgelig muligt at bruge platformen på både telefon, tablet og computer. Så du kan helt selv  vælge den device, der er mest optimal for dig.

Eventmodul med billetter og betalingsløsning

Vi låser ikke moduler og funktioner for vores brugere. Så hvis du har Better Booking, har du adgang til alle funktioner og moduler.

I vores eventmodul kan du styre og markedsføre dine events med unikke links. Du kan sælge billetter til dine events, hvor billetten indeholder en QR-kode, som du selv kan scanne med Better Booking.

Derudover er der et betalingsmodul indbygget i Better Booking, og hvis du selv står for betalingsaftalen, så tager vi 0% i kommission – uanset hvor mange billetter eller nytårsmenuer ud af huset, du sælger.

Feedbackmodul

Det er vigtigt at vide, hvordan dine gæster oplevede besøget hos dig. Derfor kan du selvfølgelig vælge, at dine gæster efter besøget får en mail, hvor du beder dem vurdere besøget hos dig.

Hvilke spørgsmål og hvilken skala de skal svare på, vælger du selv. Derudover vil gæsternes feedbackbesvarelser blive låst på den enkelte mail-adresse, så du kan se tidligere bedømmelser, næste gang den samme gæst besøger dig.

Forskellige rettigheder til dine medarbejdere

Du kan selv justere, hvilke ting dine forskellige ansatte skal have adgang til i Better Booking. Eksempelvis kan der i indgangen være en tablet eller en computer, der kun skal have adgang til at se de aktuelle bookinger – og derudover oprette walk-ins.

På den måde kan du være sikker på, at det bliver nemt og hurtigt for tjenerne at danne sig et overblik over dagens bookinger.

Hold styr på kontrakten med din kunde

Hvis du har arrangementer, hvor du ønsker, at gæsten underskriver en kontrakt, kan Better Booking hjælpe dig. Uanset om der er tale om en firmajulefrokost, en konfirmation eller et tredje event, så kan du i Better Booking klare alt det formelle.

Med et smart underskriftsmodul kan du sende en kontrakt til godkendelse og underskrift hos din kunde. Hvis du senere har væsentlige ændringer eller tilføjelser til kontrakten, så kan du vælge at sende en ny kontrakt afsted til kunden, som på ny kan underskrive den.

Intelligent bordstyring

Den intelligente bordstyring i Better Booking hjælper dig med at optimere på kapaciteten. Ved at tage højde for bordenes kapacitet, bordenes placering og bookingernes varighed kan systemet hele tiden sammensætte bordene på den mest optimale måde.

Selvom det kan ske fuldautomatisk, kan du selvfølgelig stadig tildele bordene manuelt til de enkelt bookinger.

Hvis du har fuldt booket, og der kommer gæster som walk-in, så fortæller systemet dig, hvornår der er et ledigt bord. Derudover viser det også, hvor længe et bord er ledigt, hvis der er en fremtidig reservation på det.

Mulighed for SMS-beskeder til dine gæster

Du vælger selv, om dine gæster skal modtage en SMS eller mail, når de bestiller et bord hos dig.

Derudover styrer du selvfølgelig også selv indholdet i beskeden, og du styrer selv, om gæsterne skal have en reminder-SMS, kort inden bookingen finder sted.

Nemt for gæsterne at afbestille

No-shows er frustrerende, og det er federe, at en gæst melder afbud, end at de bare bliver væk.

Derfor har vi gjort det nemt for dine gæster at afbestille deres bordbooking hos dig. I bekræftelsesmailen er der et link til afbestilling, så det sker nemt, hvis de skulle blive forhindrede.

Overblik over alle lokationer med ét log-in

Hvis du har flere restauranter, har du mulighed for at se og styre alle restauranter fra det samme log-in. Vi kan kalde det for et digitalt hovedkvarter.

Uanset om det er forskellige restauranter, eller det er samme restaurant, der er beliggende i flere byer, så kan vi sætte systemet op, så du som restaurantejer har adgang til alle dine lokationer på det samme login.

Reducer no-shows med gebyr ved reservation

Hvis du ønsker det, kan du i Better Booking vælge at opkræve et depositum eller et gebyr, når dine gæster reserverer bord.

Du kan vælge, at kunden skal betale et gebyr, når bordreservationen gennemføres, og at det så trækkes fra den samlede regning på restauranten.

På den måde kan du minimere antallet af no-shows hos dig.

Skabt i et unikt design til dig

Vi har et standard-design, der ser lækkert ud. Her har du mulighed for at justere farverne, så det passer til din restaurants visuelle identitet.

Vi kan også skabe et helt unikt design til dig. Kunne du tænke dig det, så tager vi en snak om det, så Better Booking bliver endnu federe visuelt – og endnu federe at bruge for både dig og dine gæster.

Support når du har brug for det

Vi holder til i det centrale Odense, platformen er bygget i Odense, og os i virksomheden kender platformen ned til den mindste detalje.

Skulle der mod forventning være problemer med Better Booking, så tager vi action på det med det samme, så snart du ringer eller skriver til os. Kan vi løse problemet fra computeren, gør vi det, da det sandsynligvis vil være den hurtigste løsning, og ellers kommer vi straks ud til dig.

Derudover har vi et digitalt hjælpeunivers, hvor du med screenshots, videoguides og tekstbeskrivelser kan finde ud af, hvordan du gør brug af de mange funktioner, der er i Better Booking.

Turn bordene, når du ønsker det

Du skal i Better Booking ikke spærre borde til online booking. Du kan hele tiden justere, om et bord skal være til online eller walk-in. Derudover bliver et bord gjort frit, så snart du trykker, at gæsten har forladt restauranten.

På den måde har vi optimeret på brugen af bordene, så du kan få endnu flere gæster igennem i løbet af din åbningstid.

Kontakt os

Har du spørgsmål til platformen, eller synes du, den lyder interessant, så kontakt os på mail eller telefon.

Codepilots ApS – Kottesgade 13, 5000 Odense C – +45 6110 3011 – [email protected] – CVR: 4326 9070